Όροι Έκδοσης Εισιτηρίων

Δικαίωμα μεταφοράς έχουν μόνο οι επιβάτες που προσκομίζουν έγκυρο εισιτήριο. Στην περίπτωση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να προσκομίσετε σε εκτυπωμένη μορφή το αρχείο του εισιτηρίου που σας έχει αποσταλεί σε pdf μορφή μετά την ολοκλήρωση της κράτησης.
Εισιτήριο τροποποιημένο ή αλλοιωμένο με οποιονδήποτε τρόπο και εφόσον η αλλοίωση ή τροποποίηση δεν συντελέστηκε από εμάς δεν θεωρείται έγκυρο.
Το εισιτήριο μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για την αναγραφόμενη σε αυτό διαδρομή, που περιλαμβάνει τον τόπο με την ώρα αναχωρήσεως, και τον τόπο προορισμού.
Ο επιβάτης υποχρεούται να φέρει μαζί του το εισιτήριο κατά την διάρκεια της διαδρομής και να το επιδεικνύει στον οδηγό ή τον ελεγκτή όποτε και εάν αυτό ζητηθεί.
Όταν το εισιτήριο υπόκεινται σε εκπτωτικό καθεστώς, ο επιβάτης οφείλει να έχει μαζί του το αποδεικτικό της έκπτωσης (πολύτεκνη κάρτα, φοιτητική κάρτα κ.α.) και να το επιδεικνύει όποτε αυτό ζητηθεί. Σε περίπτωση που δεν έχει κάρτα μαζί του θα πρέπει να καταβάλει το υπόλοιπο ποσό.

 

Μεταφορά Αποσκευών
Η "Κ.Τ.Ε.Λ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - ΛΑΣΙΘΙΟΥ Α.Ε." μεταφέρει ετησίως εκατομμύρια αποσκευές και μικροδέματα. Έτσι, είναι ελάχιστα πιθανό να υπάρξουν απώλειες κατά τη μεταφορά. Η μακροχρόνια εμπειρία ης εταιρείας μας, απέδειξε ότι οι περισσότερες απώλειες προκαλούνται από «μπέρδεμα» των αποσκευών, μεταξύ των συνεπιβατών. Για το λόγο αυτό η "Κ.Τ.Ε.Λ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - ΛΑΣΙΘΙΟΥ Α.Ε." υποδεικνύει στους επιβάτες, να έχουν στις αποσκευές τους, σε εμφανές μέρος τα στοιχεία τους με ένα τηλέφωνο σίγουρης επικοινωνίας.

Αποστέλλοντας αποσκευές με την "Κ.Τ.Ε.Λ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - ΛΑΣΙΘΙΟΥ Α.Ε." είναι σημαντικό να γνωρίζετε, ότι, η εταιρεία μας ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΔΕΜΑΤΩΝ, ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΣΥΝΟΛΙΚΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΞΙΑΣ ΑΝΩ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟ (-100-) ΕΥΡΩ.

Σε περίπτωση που η αξία τους είναι μεγαλύτερη, παρακαλούμε να επιλέξετε άλλο τρόπο μεταφοράς. Σε περίπτωση κλοπής πραγμάτων μέσα στο λεωφορείο, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας, πρέπει να επιλαμβάνεται η ασφάλεια και να υποβάλλετε μήνυση.

Οι ασυνόδευτες αποσκευές, τοποθετούνται στο πιο κοντινό δρομολόγιο, από τους πράκτορες αποθηκαρίους, με υπεύθυνο και σχολαστικό τρόπο. Οι ασυνόδευτες αποσκευές μεταφέρονται με ιδιαίτερα αριθμημένη «απόδειξη μικροδέματος», που ουσιαστικά αποτελεί το «δελτίο αποστολής» και περιέχει τα στοιχεία του αποστολέα και παραλήπτη. Έτσι, το 99,99% των αποσκευών παραδίδονται χωρίς πρόβλημα.

Στην ελάχιστη περίπτωση που παρατηρηθεί απώλεια συνοδευμένης ή ασυνόδευτης αποσκευής – δέματος, ο επιβάτης πρέπει να ενημερώσει τον οδηγό ή τον πράκτορα αποθήκης, ώστε να διερευνηθεί η απώλεια. Εάν δεν είναι δυνατός ο άμεσος εντοπισμός από τους υπαλλήλους μας, πρέπει να δίδεται χρόνος στο προσωπικό για περαιτέρω διερεύνηση. Οι υπάλληλοι της "Κ.Τ.Ε.Λ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - ΛΑΣΙΘΙΟΥ Α.Ε." ενημερώνουν την Αστυνομία, εάν κρίνουν ότι πρόκειται για κλοπή. Στην περίπτωση αυτή ίσως σας ζητηθεί από την Αστυνομία, να υποβάλλετε μήνυση.

Εάν οι αποσκευές δεν βρεθούν σε εύλογο διάστημα, έχετε το δικαίωμα, να αποζημιωθείτε από την εταιρεία μας, μέχρι του ποσού των εκατό (–100-) ευρώ, αφού υποβάλλετε στα γραφεία, «ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΔΕΜΑΤΟΣ».


Περίπτωση Ακύρωσης Εισιτηρίου

Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει εισιτήριο και δεν πραγματοποιήσετε το ταξίδι σας, τα ΚΤΕΛ επιστρέφουν το 70% της τιμής του εισιτηρίου στον επιβάτη, σε περίπτωση που ακυρώσει την κράτηση της θέσεως σε δρομολόγιο υπεραστικής γραμμής 8 ώρες τουλάχιστον προ της αναχωρήσεως, ή το 50% σε περίπτωση που ακυρώσει την κράτηση της θέσεως εντός 8 ωρών προ της ώρας αναχωρήσεως. Αν δεν προσέλθετε στο ΚΤΕΛ, πριν την ώρα αναχώρησης, δεν μπορείτε να απαιτήσετε επιστροφή ποσού εκ των υστέρων. Το Διοικητικό Συμβούλιο όμως της εταιρείας μας, μπορεί κατόπιν αιτήσεως σας, για κοινωνικούς λόγους στα πλαίσια της καλής πίστης, να σας επιστρέψει μέρος του αντιτίμου. Αυτό αφορά μόνο την "Κ.Τ.Ε.Λ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - ΛΑΣΙΘΙΟΥ Α.Ε." και όχι άλλα ΚΤΕΛ, τα οποία ενδέχεται να εφαρμόζουν διαφορετική πολιτική.


Διαδικασία Κράτησης
Ο χρήστης θα πρέπει να ακολουθήσει συγκεκριμένα βήματα αγοράς του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, όπως αυτά παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα. Αφού προβεί στις συγκεκριμένες ενέργειες ο χρήστης θα λάβει μέσω email επιβεβαίωσης αρχείο pdf με τα στοιχεία του εισιτηρίου, το οποίο θα πρέπει υποχρεωτικά να προσκομίσει στον τόπο αναχώρησης της συγκεκριμένης διαδρομής.
Εάν ο χρήστης δεν λάβει απόδειξη συναλλαγής (είτε μέσω σελίδας επιβεβαίωσης, είτε με την αποστολή email) μετά την υποβολή των στοιχείων του για την ολοκλήρωση της κράτησης/συναλλαγής του ή εάν προκύψει μήνυμα λάθους ή διακοπή της υπηρεσίας κατά την αποστολή των στοιχείων του, είναι ευθύνη του χρήστη να επικοινωνήσει με την εταιρεία προκειμένου να πληροφορηθεί για το αν ολοκληρώθηκε η εν λόγω συναλλαγή ή όχι. Η εταιρεία δεν αποδέχεται την ευθύνη για χρηματική ή άλλη απώλεια του χρήστη σε περίπτωση που για οποιαδήποτε αιτία δεν έλαβε επιβεβαίωση της κράτησης/συναλλαγής του.
Οι τιμές επιβεβαιώνονται στο τελικό στάδιο της κράτησης, στο σημείο που ο χρήστης κάνει ‘κλικ’ στο κουμπί «Ολοκλήρωση κράτησης».
Δικαίωμα μεταφοράς έχουν μόνο οι χρήστες που προσκομίζουν έγκυρο έγγραφο επιβεβαίωσης ηλεκτρονικής αγοράς εισιτηρίου, με την προσκόμιση της ταυτότητάς τους.
Σε περίπτωσης ειδικής έκπτωσης, ο χρήστης οφείλει να έχει μαζί του το αποδεικτικό της εν λόγω έκπτωσης (φοιτητικό πάσο, κάρτα πολυτέκνων κ.α.) και να το επιδεικνύει όποτε αυτό του ζητηθεί. Στην περίπτωση που ο χρήστης δεν φέρει μαζί το αντίστοιχο αποδεικτικό της έκπτωσης τότε θα καταβάλει επιπλέον χρήματα για να καλύψει την τιμή του ολόκληρου εισιτηρίου.

Οι ώρες δρομολογίων που εμφανίζονται στην ολοκλήρωση της κράτησης ενδέχεται να αλλάξουν, από την ημέρα που ο χρήστης πραγματοποίησε τη συναλλαγή μέχρι την ημέρα της αναχώρησης. Σε περίπτωση αλλαγής των ωρών των δρομολογίων και σε περίπτωση που ο χρήστης έχει διαθέσει τα στοιχεία επικοινωνίας, η εταιρεία θα προσπαθήσει να έρθει σε επαφή μαζί του, προκειμένου να τον ενημερώσει όσο το δυνατό νωρίτερα για τις αλλαγές, ώστε να είναι σε θέση να προσαρμόσει ανάλογα το πρόγραμμα του ταξιδιού του. Ωστόσο, είναι ευθύνη του χρήστη να επικοινωνήσει με την εταιρεία και να ελέγξει ότι το δρομολόγιο θα λειτουργήσει όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο.

parcel bus c24 amea flag home infoc pet pin ro-r-c sc-fb sc-gp sc-ins sc-lin sc-tw sc-yt sing ticket wifi zoomin passenger ro-r-thin